تحمل کن...

خرید بک لینک

وقتی ک آدم حالش خوب نباشد،
نه آنلاین بودن بیست و چهار ساعته،
نه مسافرت های طولانی،
نه امواج آرامبخش دریا،
و نه هیچ چیز دیگر نمیتواند سرحالت بیاورد...
اما
باید کاری کرد...
نمیشود ک همینطور با این حال بد،
با این بی حوصلگی هرروزه،
با این خنده های مصنوعی،
تمام هفته را گذراند...
فکر میکنم عشق،
برای فرار از این روزمرگی،
وسیله ی خوبی باشد...
آدم ک عاشق میشود،
دیگر دردهایش نصف میشوند،
کم میشوند،
گم میشوند...
باید عاشق باشی
تا بتوانی این روزهای بحرانزده را تحمل کنی...

گاهی اوقات......

ما را در سایت گاهی اوقات... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 1:56

صفحه بندی