عجب دنیای پلشت و کثیفی....
بیشتر آدمها در پی هوا و هوسها...
در پی خیانتها حتی فکر نمیکنند اسمش خیانت است
وآنرا حق مسلم خودمیدانند و اسمش را دوستی میگذارند...
خدایا به ما بندگانت در این دوران بیشتر از
قبل رحم کن که ما یاور و پشتیبانی
جز تو نداریم ای مهربانترین مهربانان..
گاهی اوقات......ما را در سایت گاهی اوقات... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53